خيال انگيز

اسلایدر

دانشجو افغانستان وبلاگ

این وبلاک درخدمت برادران پشتوفارس دری تاجیک هزاره ازبک پشیان و...... دیگر دوستان میباشد امیدوارم لحظاتی خوشی سپری کنید

خيال انگيز

سخی

 

دلم را سپردم به بنگاه دنیا


و هی آگهی دادم اینجا و آنجا


و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت


و هی این و آن


سرسری آمد و رفت


ولی هیچکس واقعاً


اتاق دلم را تماشا نکرد


دلم قفل بود

کسی قفل قلب مرا وا نکرد.


یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است


یکی گفت چه دیوارهایش سیاه است


یکی گفت چرا نور اینجا کم است


و آن دیگری گفت : و انگار هر آجرش


فقط از غم و غصه و ماتم است !


و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری

و من تازه آن وقت گفتم :


خدایا، تو قلب مرا می خری ؟.

و فردای آن روز


خدا آمد و توی قلبم نشست

و در را به روی همه

پشت خود بست

و من روی آن در نوشتم

ببخشید، دیگر

"برای شما جا نداریم

از این پس به جز او کسی را نداریم..."


سخی نظری وطن دوست

نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت4:14---17 دی 1392

سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

باشه دوست عزیز من تایت میکنم وبرای چی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
09124710074



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

[ شنبه 23 آذر 1392برچسب:,

] [ 11:55 ] [ سخی نظری وطن دوست ]

[ ]